Deathlike Silence Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Deathlike Silence Forum

This is a forum for the finnish band Deathlike Silence!

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

Six Feet Under The Ground- musiikkivideo

Go down 
+5
Rockman
Tiina
Daughter of beast
Nosferatu-666
Albireo
9 posters

Mielipiteesi videosta?
Erinomaista jälkeä
Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_lcap45%Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_rcap
 45% [ 5 ]
Kelpo pätkä
Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_lcap45%Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_rcap
 45% [ 5 ]
No parannettavaakin kyllä löytyy
Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_lcap9%Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_rcap
 9% [ 1 ]
Eipä mitään kehuttavaa
Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_lcap0%Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Täysin epäonnistunut tekele
Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_lcap0%Six Feet Under The Ground- musiikkivideo I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 11

AuthorMessage
Albireo
Site Admin
Albireo

Number of posts : 37
Registration date : 2007-09-12

Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Empty
PostSubject: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeFri Sep 14, 2007 11:40 pm

Eli tänne mielipiteet DS:n musavideosta biisistä Six Feet Under The Ground. Omasta mielestäni video on erinomaisen onnistunut väsäys, mitä nyt bändiä olisi hiukka enemmän voitu näyttää, vaikka kyllähän sitä naisväkeäkin aina mielellään katsoo....mutta bändiltähän tuli selvä selitys tähänkin tuolla vieraskirjassa, minkäs siinä teet jos ei kunnon materiaalia olekaan niin kuin olisi halunnut.
Back to top Go down
Lia

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeSun Sep 16, 2007 10:14 am

Pidän tästä videosta tosi paljon, ja laulu on aivan ihanan hyvä. No onhan DS helvetin hyvä bändi :cheers:
Back to top Go down
Nosferatu-666

Nosferatu-666

Number of posts : 5
Registration date : 2007-09-25

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeTue Sep 25, 2007 3:07 pm

Mahottoman hyvä, satasen budjetilla, jopa.. Ernaa enemmän!
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast

Number of posts : 78
Registration date : 2007-09-29

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeSat Sep 29, 2007 2:54 pm

Muuten hyvä video, mutta pikkuisen sekava. Olisi saatu muitakin kuin Mayaakin näyttää Wink
Back to top Go down
Tiina

Tiina

Number of posts : 44
Registration date : 2007-09-30

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeSun Sep 30, 2007 12:50 pm

Hieno video ja todella hyvä biisi. Mayaa näytettiin ehkä vähän liian paljon, muita ei näytetty paljoa. Olisin halunnut nähdä Ernaa enemmän videossa, mutta pääasia kuitenkin oli, että häntä näytettiin edes vähän Smile
Back to top Go down
http://www.5wwwww5.com/hc13board
Rockman

Number of posts : 1
Registration date : 2007-10-03

PostSubject: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeFri Oct 05, 2007 9:19 pm

Tosi Mahtava Biisi! Ekaksi kun kuulin, niin luulin, että tämä oli joku amerikkalainen. Niin laadukasta musaa. (ja video kans! 🐷 )
Back to top Go down
Joni Master

Joni Master

Number of posts : 99
Location : Master Lordi World - Masterla (Pieksämäki) Finland, Age: 18, Sex: Mayamale
Registration date : 2007-10-20

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeSat Oct 20, 2007 8:10 pm

Hyvähän video tää on, mutta lievästi näkyy home made tekniikka.
Back to top Go down
http://www.masterlordiworld.tk
WeirdCreature

WeirdCreature

Number of posts : 9
Registration date : 2007-10-27

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeFri Nov 16, 2007 9:20 pm

Ihan hyvä videohan tuo on.
Mutta minäkin olen sitä mieltä,että muitakin pitäisi saada enemmän kuvaan kun Mayaa näytettiin melko paljon.
Back to top Go down
Albireo
Site Admin
Albireo

Number of posts : 37
Registration date : 2007-09-12

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeSun Nov 18, 2007 12:40 am

Niin mutta bändiähän oli tarkoitus näyttää livepätkistä, mutta ne pätkät osoittautuivatkin luultua tummemmiksi, eivätkä ne sitten sopineet itse musavideoon. Näinpä ei jäänyt muuta kunnollista materiaalia kuin Mayan laulut, joten niitä sitten video täyteen. On hyvä ottaa huomioon videon budjetti, siihen nähden siis erinomainen tekele.
Back to top Go down
Daughter of beast

Daughter of beast

Number of posts : 78
Registration date : 2007-09-29

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeFri Apr 04, 2008 12:20 pm

Onko kenelläkään käryä, että milloin olisi seuraava musavideo tulossa?
Back to top Go down
Cranehill

Cranehill

Number of posts : 21
Registration date : 2007-10-17

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeWed Apr 09, 2008 10:19 pm

Daughter of beast wrote:
Onko kenelläkään käryä, että milloin olisi seuraava musavideo tulossa?

Tuskin kellään on vielä mitään varmaa tietoa. Uusi levyhän ilmestyy syksyn tienoilla, niin videota voi odotella ilmestyväksi joskus sen jälkeen.
Back to top Go down
Catafalque

Number of posts : 3
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitimeMon Dec 15, 2008 10:14 pm

Uuden videon valmistelut on käynnissä, mutta julkaisupäivää sille ei ole. Melko pian levyn ilmestymisen jälkeen, ellei jopa samalla viikolla, jos vaan kaikki käytännönjärjestelyt saadaan hoidettua kaavailujen mukaan.
Back to top Go down
http://www.deathlikesilence.cm
Sponsored content

PostSubject: Re: Six Feet Under The Ground- musiikkivideo   Six Feet Under The Ground- musiikkivideo Icon_minitime

Back to top Go down

Six Feet Under The Ground- musiikkivideo
Page 1 of 1